čtvrtek 11. listopadu 2010

Svět okamžité fotografie

Není to tak dlouho, když jsem při prohlížení netu narazil na zajímavé polaroidové fotografie. Vnuklo mi to myšlenku, že bych se o takovéhle interesantní snímky ze světa mohl podělit i s vámi. Popravdě se mi to stává celkem často, i když to nejsou zrovna náhodné objevy. Proto si vychutnejte můj poslední nález spolu s námi.


JEREMY & CLAIRE WEISS a jejich rodinný podnik Day19

Jeremy a Claire patří mezi ty zvláštní manželské páry. Oba dva je okouzlilo fotografické umění, kterému se společně věnují pod záštitou vlastního studia Day19 v Los Angeles.

Zaujal mě hlavně jejich „Polaroid Project“. Jedná se o Portrétní fotografie známých osobností, od zpěváků až po herce, kteří jsou zachyceni na instantních filmech. Můžeme zde např. vidět herce Jasona Leeho známe ho ze seriálu „My Name Is Earl“ nebo hudebníka Madliba a spoustu dalších zajímavých tváří. Koukněte se na krásu starých polaroidových snímků.

http://www.day19.com/v7/polaroidproject.html




Žádné komentáře:

Okomentovat