středa 6. července 2011

Berries od Vojty Kaštánka


Příběh, který vypráví sama fotografie co okouzlila na začátku svého vzniku nespočet lidí. I když samotní dědicové magických barev ztratili zájem pokračovat ve snu Edwina H. Landa, našlo se spousta fanoušků a fotografie přežila. Už asi každému došlo, že je řeč o Instantí "polaroidové" fotografii, která vypráví i tento příběh.

Nedávno jsem se dostal díky Lucce z CZOF k fotografování fashionstory Berries. Až když jsem zjišťoval bližší informace, dozvěděl jsem se, že to celé fotí náš kamarád Vojta na Polaroid 101 od nás. Na jednu stranu jsem se smál a říkal si, že svět je malý, ale zároveň mě těšilo zvětšující se nadšení lidí pro instantní svět.

Celé focení pro CZOF a MDLS probíhalo v krásném a luxusním pokoji hotelu Buddha, kde jsme si i přes náročnost celého dne užili spoustu srandy a odnesli poznání, že rybíz neplave, ať má barvu jakoukoliv. Vzpomínám si na očekávání všech zúčastněných při odlepování první polaroidové fotografie, která byla výjimečná a pořízená na prošlý film Polaroid 699 z roku 1993. Na celý editorial však byl použit Fujifilm FP-100C a zmiňovaná Land Camera 101.

V dnešní době digitálních fotoaparátů je fotostory Berries jedinečným a zajímavým nápadem. A díky lidem jako je Vojta s námi zůstanou sny pana Edwina a jeho magických barev.

Fotoreportáž becktage, která vznikla díky a pro CZOF, si můžete prohlédnout ZDE.+ album na FB ZDE







Modelka: Dominika
Styling, kostýmy: Dominika Janšová
Hair styling: Tatiana Jančová
Produkce: Olga Karpecká
Reportáž a fotografie z backstage: Czech Original Fashion

Žádné komentáře:

Okomentovat