pondělí 23. ledna 2012

Znáte The Linings? ..měli byste!

Pondělní ráno a já vzpomínám.. utíkám před realitou, jako většina z Vás, na víkend a na to co se vlastně dělo. Vybavuje se mi sníh, spousta zařizování a práce, kterou snad brzy uvidíte a úžasný koncert kluků z Benešova.

Cestou do Chapeau Rouge, kde se koncert odehrával, jsem stihl postavit sněhuláka a stavit se na LongIsland. Dorazil jsem akorát, když hrálo dívčí djské duo QOTA Queens Of The Absolut. Dobře se na víkend vzpomíná, v první pracovní den je tahle myšlenka příjemná na odreagování.

Nebudu to už oddalovat - The Linings, kluci z Benešova co mají smysl pro humor a umí to na pódiu rozjet. Dlouho jsem na nich nebyl a o to víc jsem se těšil až je uslyším. Před začátkem jejich vystoupení jsem kapelu šel pozdravit s tím, že uděláme fotku a také zjistit, jestli mi nechali nějaké kuřecí křídla :) Nezbyly, ale to asi klukům odpustím za jejich skvělé vystoupení, které jsem si užil a vyblbnul se.

Jestli The Linings neznáte, doporučuji si pustit např. jejich Will You Dance With Me!
Info O

Příště se už potkáme ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat