úterý 8. prosince 2015

Můj tip na dárek: YASHICA T4



Malý společník s jedinečnou optikou.

Tento kompakt jsem si zamiloval. Vejde se do kapsy, takže ho u sebe nosím skoro pořád. Prožili jsme spolu spoustu zábavy, ale i práce. Díky špičkové 35 mm optice od C. Zeisse se dá Yashica T4 srovnávat se zrcadlovkou. Nevěříte? Také jsem nevěřil, dokud jsem nenafotil první film. Optické podání tohoto malého kompaktu je opravdu neuvěřitelné. Portrét i jeho DOF jsou dokonalé.




Při testování se mi do ruky dostane spousta zajímavých věcí, které pak najdete u nás, ale tento fotoaparát jsem si musel nechat, je to moje třetí oko. A díky své velikosti ideální společník. Už se mi nestává ..aaa, tohle bych si vyfotil na film :)



Najdete u nás: ZDE
 
Ps: Mám ještě T4 ZOOM. Ten jsem si musel také nechat :))
Vůbec celá řada T4 a T5 jsou jedny z nejlepších kompaktů.


Tomáš

Žádné komentáře:

Okomentovat